G
Terug
Kiezen voor passende doelgroepen: verbreden Zeeuwse identiteit en imago

- Onderzoek uitvoeren naar leefstijl van onze gasten voor inzicht in het type gast en de behoeften van bestaande en toekomstige gasten aan publieke- en (dag)recreatieve voorzieningen.
- Doorontwikkeling van de toeristische marketingstrategie 2025 en verder. Opstellen van een uitvoeringsprogramma toeristische marketing 2025-2026 en verder.
Kwaliteitsindicator en toelichting
- De onderzoeksresultaten van de deelname aan de landelijke ‘Leefstijlvinder’ zijn onder andere betrokken in het onderzoek ‘Gast van de toekomst’, de toeristische marketingstrategie en een praktische gids voor Zeeuwse recreatieondernemers voor de verbetering van hun productontwikkeling en marketing.
- Onder begeleiding van Impuls Zeeland zijn met gemeenten afspraken gemaakt over de borging en uitvoering van de toeristische marketing voor de komende periode. Hierbij is rekening gehouden met het traject voor de oprichting van de Merkorganisatie Zeeland. Er is een uitvoeringsprogramma toeristische marketing voor 2025-2027 opgeleverd.