Het voeren van campagnes voor specifieke doelgroepen samen met regionale partners (product-markt combinaties) en meewerken aan campagnes van partners.

Door middel van marketing- en promotieactiviteiten in samenwerking met regionale partners werken aan het bereiken van specifieke doelgroepen die nodig zijn voor het oplossen van actuele vraagstukken, zoals bijvoorbeeld het tekort op de Zeeuwse arbeidsmarkt.
Kwaliteitsindicator en toelichting
In 2024 is tijdens Concert at SEA de campagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ in een doorontwikkelde vorm opnieuw gelanceerd. Waar vorig aar campagne hero's centraal stonden (testimonial vorm) is er dit jaar gekozen voor een 'hero video' in combinatie met 'spoken word'. Door deze doorontwikkeling kon Zeeland breder geladen worden. Zowel op het terrein van Concert at SEA als met een langer lopende online campagne hebben we specifieke doelgroepen kennis laten maken met leven en werken in Zeeland en middels een winactie bewust gemaakt van het aantal mensen dat naar Zeeland verhuisden in 2023 en zich laten inschrijven voor onze nieuwsbrieven. Dit was wederom een groot succes met ruim 1000 nieuwe opt-ins.
Met de samenwerkende natuurorganisaties (De Zeeuwse Natuur) is de campagnes ‘Van alle kanten’ gelanceerd met als doel om zowel inwoners van Zeeland als beoogde doelgroepen buiten Zeeland te verrassen met de veelzijdigheid van de Zeeuwse natuur. Ook hier zijn online activiteiten gecombineerd met de inzet van middelen in de fysieke ruimte.
Ook is er door middel van een gezamenlijke netwerksamenwerking (pilot) met 9 partijen gewerkt aan het werven van Technici voor Zeeland. De campagne "Break out!" is hiervoor ontwikkeld en internationaal uitgezet (concept, uitingen, content) en leads zijn doorverwezen naar Talent Service Zeeland. Op dit moment heeft dit geleid tot al een eerste ingevulde vacature en een poule aan geïnteresseerden. In 2025 zullen we de campagne in een nieuwe fase voortzetten.